De nieuwe realiteit op kantoor: 1,5 meter afstand houden, elkaar persoonlijke ruimte bieden, meer aandacht voor hygiëne en veiligheid. In veel kantooromgevingen zullen diverse aanpassingen noodzakelijk zijn om de medewerkers na een periode van thuiswerken een veilige werkplek te garanderen.
Een werkelijkheid die vraagt om esthetisch verantwoorde oplossingen voor bestaande en nieuwe kantoorinrichtingen. Wij kunnen jullie bedrijf daarbij ondersteunen. We denken graag mee over looprichtingen, afschermen van werkplekken, veilig overleggen met eventueel een vernieuwde indeling van het kantoor.
Hoe pakken we dit aan?
1. Quickscan van de kantooromgeving – We komen langs op jullie kantoor en brengen de knelpunten en benodigde maatregelen om de veiligheid van medewerkers te waarborgen voor jullie in kaart.
2. Opstellen plan van aanpak - Vanuit daar werken wij een advies uit voor jullie kantoor ondersteund met een 2D tekening. Met daarin de juiste looproutes, opstelling en benodigde producten.
3. Uitwerken offerte van de producten – Jullie krijgen een overzicht van de investering die (eventueel) nodig is van de producten die uit het plan van aanpak naar voren zijn gekomen.
4. Toepassen aanpassingen – Ons montage team kan helpen met jullie meubilair te verplaatsen en te (de)monteren waar nodig.
Heb je zelf al een plan uitgedacht? We werken graag een passende offerte voor je uit. Maak je kantoor future-proof!