Skip to main content
Veilig werken op kantoor
Hoe gaan we om met het 1,5-meter-kantoor?

De nieuwe realiteit op kantoor: 1,5 meter afstand houden, elkaar persoonlijke ruimte bieden, meer aandacht voor hygiëne en veiligheid. In veel kantooromgevingen zullen diverse aanpassingen noodzakelijk zijn om de medewerkers na een periode van thuiswerken een veilige werkplek te garanderen.

Een werkelijkheid die vraagt om esthetisch verantwoorde oplossingen voor bestaande en nieuwe kantoorinrichtingen. Wij kunnen jullie bedrijf daarbij ondersteunen. We denken graag mee over looprichtingen, afschermen van werkplekken, veilig overleggen met eventueel een vernieuwde indeling van het kantoor.

Hoe pakken we dit aan?

1. Quickscan van de kantooromgeving – We komen langs op jullie kantoor en brengen de knelpunten en benodigde maatregelen om de veiligheid van medewerkers te waarborgen voor jullie in kaart.

2. Opstellen plan van aanpak - Vanuit daar werken wij een advies uit voor jullie kantoor ondersteund met een 2D tekening. Met daarin de juiste looproutes, opstelling en benodigde producten.

3. Uitwerken offerte van de producten – Jullie krijgen een overzicht van de investering die (eventueel) nodig is van de producten die uit het plan van aanpak naar voren zijn gekomen.

4. Toepassen aanpassingen – Ons montage team kan helpen met jullie meubilair te verplaatsen en te (de)monteren waar nodig.

Heb je zelf al een plan uitgedacht? We werken graag een passende offerte voor je uit. Maak je kantoor future-proof!

Bekijk ons assortiment veilig werken oplossingen
Acrylaat opzetwand tbv akoestisch paneel

€ 75,00 netto excl. BTW

Acrylaat opzetwand tbv akoestisch paneel

€ 64,50 netto excl. BTW

Voor bureau 160cm breed

€ 121,50 netto excl. BTW

Voor bureau 180cm breed

€ 130,50 netto excl. BTW

Voor bureau 80cm diep

€ 66,00 netto excl. BTW

Vrijstaand met voetsteunen

€ 52,50 netto excl. BTW

Vrijstaand met voetsteunen

€ 66,00 netto excl. BTW

Vrijstaand incl. voeten

€ 180,00 netto excl. BTW

Vrijstaand en verrijdbaar

€ 196,50 netto excl. BTW

Geschikt voor enkele werkplek

€ 195,00 netto excl. BTW

Geschikt voor duo werkplek

€ 195,00 netto excl. BTW

Geschikt voor duo werkplek

€ 242,00 netto excl. BTW

Inclusief set voeten

€ 201,00 netto excl. BTW

Met dubbele voet

€ 271,00 netto excl. BTW

Klembaar aan elk bureau of tafel

€ 387,00 netto excl. BTW

Inclusief RVS kabels

€ 299,00 netto excl. BTW

Eenvoudig te monteren

€ 89,00 netto excl. BTW

Voor monitorarm met 2 schermen

€ 181,94 netto excl. BTW

Transparant veiligheidsscherm 75x80cm

€ 143,00 netto excl. BTW

Inclusief Do Not DisturBird

€ 109,00 netto excl. BTW

Akoestische werkruimte

Bruto vanaf € 13.000,-

Akoestische overlegplek

Bruto vanaf € 17.500,-

Akoestische vergaderruimte

Bruto vanaf € 14.750,-

Akoestische bel-cel

Bruto vanaf € 8.000,-

Met infrarood sensor

€ 399,- netto excl. BTW

Vloerstandaard uitschuifbaar

€ 58,50 netto excl. BTW

Waarschuwingssticker pijl geel-zwart

€ 14,25 netto excl. BTW

Met slijtvaste anti-slip toplaag

€ 5,95 netto excl. BTW

Wil je meer weten over de inzet van oplossingen om veilig op kantoor te kunnen werken? Bekijk direct ons assortiment oplossingen voor veilig werken of neem contact met ons op via 0318- 540 840. Wij denken graag met je mee hoe je in jouw specifieke kantooromgeving zo veilig mogelijk kunt werken. Maak direct een afspraak voor een bezoek aan ons vitaliteitslab. Wij verzoeken je in deze tijden om bij een bezoek aan ons vitaliteitslab gepaste afstand te bewaren en de RIVM gedragsregels in acht te nemen.